TERRÉN, Eduardo (2004). Incorporación o asimilación. La escuela como espacio de inclusión social. Madrid: Los libros de la Catarata
DOI:
https://doi.org/10.18172/con.592Abstract
TERRÉN, Eduardo (2004). Incorporación o asimilación. La escuela como espacio de inclusión social. Madrid: Los libros de la CatarataDownloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2013-05-15
How to Cite
Giró Miranda, J. (2013). TERRÉN, Eduardo (2004). Incorporación o asimilación. La escuela como espacio de inclusión social. Madrid: Los libros de la Catarata. Contextos Educativos. Revista De Educación, (10), 196–198. https://doi.org/10.18172/con.592
Issue
Section
Book Reviews
License
The authors retain copyright of articles and authorize Contextos Educativos. Revista de Educación the first publication. They are free to share and redistribute the article without obtaining permission from the publisher as long as they give appropriate credit to the editor and the journal.
Self-archiving is allowed too. In fact, it is recommendable to deposit a PDF version of the paper in academic and/or institutional repositories.